Discussion about this post

User's avatar
Barış Ünver's avatar

Muazzam bir gezi yazısı olmuş. Sondan ikinci paragraftan anladığıma göre bütün bunları bir haftaya sığdırmışsın, ben iki-üç haftada ancak gezebilirdim sanırım. Gençken yeterince gezmemiş olmak büyük "keşke"lerimden biri oldu.

Bir de genellikle Hindistan'a gideceklere, oranın insanının bağışık olduğu ama turistlerin sıkıntı yaşayabileceği hastalıklara karşı aşı olmaları falan önerilirmiş, sanırım senin öyle bir tecrüben olmadı. "Gitsem negzel olur beya" listeme ekliyorum Hindistan'ı! 😂

Hamza Yıldız 🌵's avatar

You are the best

3 more comments...

No posts

Ready for more?